Welcome to Sandra Scrap Creaties!

vrijdag 18 september 2009

Mini-album Penny Royale

I just finished my latest mini-album! Becuase it is for my DT-'work' it is made with only Kaisercraft-products. This time I used the Aztec-(mdf)album in combination with one of the newest Q1-papercollections from Kaisercraft, the Penny Royale papers. I also used the coordinating brads, die-cut elements, alphabet-stickers and some cream flowers.
The papers are great to use with family-pictures so I did...
I tried to capture the happiness and love of my own family in this album:
I hope you like it!
Sandra

10 reacties:

Scrappiness zei

Wel heel roze! Maar errug mooi gemaakt, leuk dat de pagina's allemaal verschillende vormen hebben. Mooie foto's heb je gebruikt.

ScrapEnjoy zei

Wow, wat een leuk boekje, de kleuren zijn mooi en de foto's, in sepia, zijn geweldig, erg mooi gedaan.

Ellen zei

Vind het album ontzettend leuk!! Vooral de verschillende vormen!

Sandra zei

Wat is dat een mooi album geworden! Mooi papier, foto's en uitwerking! Inderdaad leuk al die verschillende vormen!

Melissa zei

Sandra that mini is so beautiful! I love Kaisercraft products and you did a great job using all of it! Stunning!

Miranda zei

Wauw, ik vind 'm prachtig! Mooi met die zwart-wit foto's.

Succes vanavond met de Dam tot Dam! Wat is je startnummer dan kan ik je volgen!!

Wiebine zei

Prachtig ! erg mooie kleuren en ook mooi dat je er zwart/wit foto's bij hebt gebruikt. Een heel mooi geheel zo.
groetjes,
Wiebine

Suzanne zei

Beautiful mini, Sandra! TFS

Marjolijn van Elsberg zei

Tuurlijk een bbtje, voor zo'n mooi album, echt helemaal eluk met de vormen, de kleuren de ontzettend vrolijke foto's.Super!

Tamara zei

wat een hartstikke gaaf albumpje is het geworden!! xx Tamara

Een reactie posten