For the sixth color palette at The Color Room I felt like doing something completely different...I have been using a lot of flowers on my layouts and cards, all TCR projects with a soft touch. Now I wanted to do a little bit freestyle and most of all..no flowers! I was so happy to see the new color palette..it was perfect for a freestyle layout:
And here is my layout:
Have a nice day!
Sandra

4 reacties:
Leuk om weer eens een freestyle-layout van je te zien. Toen ik de pallet zag dacht ik ook meteen dit zijn helemaal jouw kleurtjes! Ook leuk om te zien hoe je de draadjes hebt verwerkt!
Groetjes,
Sandra
FUN! I love what you did with the string and the paints!! ^_^
Supergaaf geworden zeg. Ik vind dat Magic Mesh ook zulk stoer spul goed bij deze jongensLO.
Geweldige stijl heb je.
Groetjes Kim
Gaafffff, stoere boy!!!! Heel leuk met die spin en draadjes.
En ook je vorige lay out is super. Ik heb ook nog een la vol met kledinglabels, misschien moet ik toch ook eens daarmee aan de slag.
Groetjes Marjolijn.
Een reactie posten